Naslovna Društvo Sistematizacija u Gradskoj upravi u Nišu

Sistematizacija u Gradskoj upravi u Nišu

0

Gradski Portal 018 – 17.02.2017

Usvojen je novi Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Gradskoj upravi, službi za poslove Skupštine grada, službi za poslove gradonačelnika i Gradskog veća, i u drugim organima grada na poslednjoj sednici Gradskog veća.

„Nameštenici su zaposleni koji rade sa nižim stepenom stručne spreme, sa osnovnom ili trogodišnjom srednjom školom. Službenici rade na mestima referenta za koje je predviđena srednja stručna sprema, potom višeg referenta, saradnika , koji imaju 180 bodova, savetnici i viši savetnici ,  sa visokim četvorogodišnjim obrazovanjem ili imaju 240 bodova“ – rekao je v.d. načelnik Gradske uprave Ljubiša.Janić

Da bi se napredovalo u službi više nije presudan broj godina provedenih u službi, već će se vrednovati radno mesto.

Za pomoćnike gradonačelnika i šefa kabineta važe posebna pravila. Oni se zapošljavaju na određeno vreme. Radni odnos im prestaje kada istekne mandat gradonačelniku. Važeći propisom predviđena su pet pomoćnika gradonačelnika. U ovom trenutku , četiri od pet radnih mesta pomoćnika je popunjeno.

 

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite vaš komentar
Molimo vas unesite vaše ime ovde