U cilju unapređenja komunikacije sa korisnicima usluga, povećanja efikasnosti i kvaliteta usluga u gradu Nišu i što većeg zadovoljstva našim uslugama, direktor JP ,,Nišstan” Miroljub Ćupić vrši prijem građana svakog petka od 8 do 15 časova.
Prijem se vrši u prostorijama JP „Nišstana“ na adresi Branka Krsmanovića 1.
Iz JP ,,Nišstan” pozivaju građane da se obratite predlogom, sugestijom, reklamacijom ili svakim problemom povezanim sa uslugama „Ništana“.
U toku dana, 25.02.2020, ekipe JP ,,NIŠSTAN”-a imale su 53 intervencije:
– na vodovodu i kanalizaciji – 32 intervencije,
– na elektrici – 5 intervencija,
– na liftovima – 7 intervencija,
– građevina – 5 intervencija,
– hidrofor – 1 intervencija,
– cisterna – 3 intervencije.