Mnogim ljudima gotovo svaki doručak započinje pecivom i obaveznom čašom jogurta. Jedan jogurt je sada još ukusniji i sa važnom svrhom, jer poznata niška mlekara Milk House izdvaja po dinar od svake prodate čaše svog planinskog jogurta za kupovinu lopti koje će donirati svim osnovnim školama u Nišu.
Kampanja Naš grad – naša mlekara ima za cilj da zajedno sa građanima podrži najmlađe i promoviše bavljenje sportom i fizičkom aktivnošću. Kroz ovu akciju Milk House želi da pokaže odgovornost i osećaj pripadnosti zajednici.
,,Upravo iz toga je i proistekao slogan Naš grad – naša mlekara, kroz koji jasno poručujemo koliko se ponosimo kako našim gradom i sugrađanima, tako i našom mlekarom, čiji proizvodi se danas nalaze u svakom domu. Kako bismo naše sugrađane nagradili za vernost, odlučili smo da im uzvratimo jednim lepim gestom, a nakon dužeg razmatranja izbor je pao na one najmlađe” poručuju iz kompanije Milk House.
Kao pouzdan partner u realizaciji kampanje prepoznata je Lokalna fondacija Niš, koja sa velikim zadovoljstvom uvek učestvuje u inicijativama koje doprinose gradu, naročito kada te akcije realizuju Nišlije i niške kompanije. Poseban značaj ove akcije je u tome što je zajednička akcija u kojoj svoj doprinos daju građani. Svako ko popije bar jednu čašu planinskog jogurta mlekare Milk House, može da kaže da je učestvovao u prikupljanju sredstava i pomogao da deca u niškim školama dobiju nove lopte. Jačanje osećaja zajedništva u Nišu jedan je od najvažnijih ciljeva ove akcije.
Tokom četiri meseca, od 1. maja do 1. septembra, po jedan dinar od svake prodate čaše odlazi u budžet za nabavku lopti. Akcija je podržana i od strane Školske uprave u Nišu, sa kojom će u septembru, nakon završetka kampanje biti organizovano druženje sa osnovcima i podela lopti.
Lokalna fondacija Niš na različite načine pruža podršku zajednici, kroz javne konkurse, kampanje prikupljanja sredstava za podršku formalnim i neformalnim grupama građana. Više informacija o aktivnostima pronađite na sajtu LFN.