Naslovna Društvo „Reži“, „Poslednji Srbin u Hrvatskoj“ i „Šavovi“ u bioskopu Cineplexx Niš

„Reži“, „Poslednji Srbin u Hrvatskoj“ i „Šavovi“ u bioskopu Cineplexx Niš

0

Gradski Portal 018 – 01.03.2019

Ostvarenja domaće kinematografije sa ovogodišnjeg 47. FEST-a, biće prikazana u okviru specijalnih projekcija bioskopu Cineplexx Niš u periodu od 1. do 5. marta  na kojima će se gostima poklonoti i ekipe glumaca koje su učestvovale u filmovima.

Projekcija filma „Reži” zakazana je za večeras od 20:30 časova. Film prati priču jednog običnog dana u životu tinejdžerke, u kojem sve što je izgledalo kao luda i vesela avantura polako prerasta u noćnu moru sa ožiljcima za ceo život. Gostima u Nišu na kraju projekcije pokloniće se reditelj filma Kosta ĐorđevićMiloš Ivanović producent i glumci Đurđina RadićNikola Petrović, Aleksandar Ranković i Predrag Vasić.

Specijalna projekcija filma „Poslednji Srbin u Hrvatskoj” zakazana je za subotu 2. mart od 20:30 časova. Radnja filma dešava se u Hrvatskoj, sedam godina nakon bankrota. I dok se ljudi bave klasnim razlikama, na globalnom nivou vodi se još veća borba – voda je postala dragocenija od nafte. Da bi je se domogli, moćnici ne prezaju od toga da zarate, pa čak ni da ubace zombi-virus. Među glumcima koji će pokloniti gostima u bioskopu Cineplexx Niš su Hristina Popović, Tihana Lazović, Dado Ćosić  i Miroslav Mogorović producent filma.

Film „Šavovi” koji je inspirisan svedočenjem beogradske krojačice koja je skoro dve decenije tražila svog ,,mrtvog sina” biće prikazan u utorak 5. marta od 20:30 časova. Dok vodi borbu sa upravom bolnice, lekarima, sudovima i opštinskim zvaničnicima kako bi dobila potvrdu o smrti svog sina, ona istovremeno veruje da je svog sina pronašla u prigradskom naselju udaljenom 15 km od Beograda.  Gosti bioskopa biće u prilici da upoznaju deo ekipe ovog filma, nakon projekcije.

Trejler filma „Reži“ – https://youtu.be/myN8LZE9pck

Trejler filma „Poslednji Srbin u Hrvatskoj“ – https://youtu.be/hpIkL5eY52o

Trejler filma „Šavovi“ – https://youtu.be/RAXnx3esIfc