Naslovna Društvo Rekonstruiše se najteža deonica pruge od Niša do Knjaževca

Rekonstruiše se najteža deonica pruge od Niša do Knjaževca

0

Rekonstrukcija pruge Niš-Zaječar odvija se po planu i do sada je postavljen 41 kilometar novih koloseka između Matejevca i Knjaževca, izjavio je Nenad Stanisavljević iz Infrastrukture železnice Srbije.

„Radovi se odvijaju se na više mesta istovremeno.  U toku su radovi na najtežoj deonici od 13 kilometara u Svrljiškoj klisuri. Reč je o izuzetno nepristupačnom terenu, zbog čega se rekonstrukcija pruge kroz Svrljišku klisuru odvija u izuzetno teškim uslovima. Do sada je kroz klisuru završeno oko šest kilometara pruge odnosno nešto manje od polovine te najteže deonice na čitavoj pruzi Niš – Zaječar“, naveo je Stanisavljević.

Prema njegovim rečima, u toku su radovi i na polaganju novih koloseka između železničkih stanica Podvis i Knjaževac u dužini od 12 kilometara.

„Između Matejevca i Knjaževca rekonstruisano je ili su radovi u završnoj fazi na ukupno 38 putnih prelaza. Na toj deonici pruge rekonstruisano je i ukupno 13 tunela, uključujući i najduži i najteži tunel Gramada od 1.701 metar. Započeto je i uređenje železničke stanice Svrljig. Na staničnoj zgradi urađena je nova fasada, u toku je unutrašnje uređenje, a predstoji i parterno uređenje staničnog prostora“, rekao je Stanisavljević.

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite vaš komentar
Molimo vas unesite vaše ime ovde