ProCredit banka je 23. godina prisutna u Nišu. Nalazi se na Vizantijskom bulevaru bb, između Lidla i Mercatora, na Duvaništu.
Uvek je važila za stabilnu i pouzdanu banku koja je tradicionalno izbor broj jedan za štediše, ali i ključni finansijski partner malih i srednjih preduzeća. Uz sve to, ProCredit je prva banka koja je digitalizovala sve procese i otvorila Zone 24/7 u kojima klijenti mogu da obavljaju sve vrste transakcija samostalno i to 24 sata dnevno.
Klijenti ProCredit banke ne znaju šta je čekanje u redovima – jer sve mogu da odrade od kuće i online – od otvaranja računa, do isplate keš kredita.
Dalibor Petković, direktor ProCredit filijale u Nišu, otkriva je za naš portal zašto će ProCredit banka od ove godine biti još bliža klijentima.
– ProCredit je već dugo ONLINE banka. Mi smo prvi sve naše servise digitalizovali i nastavićemo dalje da ih usavršavamo i razvijamo. Do ove godine u našim Zonama 24/7 imali smo kolegu koji je pomagao klijentima prilikom obavljanja transakcija na bankomatima. U novu godinu ušli smo sa jednom novinom: u svim našim ekspoziturama ponovo rade i savetnici – koji su sada u banci da klijentima daju informacije u vezi sa kreditima, štednjom, oročenjima, karticama, računima, kao i da iste po potrebi realizuju. Fokusirali smo se na to da ponudimo građanima veoma konkurentne uslove i maksimalno efikasnu uslugu.
ProCredit do kraja februara nudi građanima sjajne uslove za keš kredite, koje bi valjalo iskoristiti. Tu ponudu najbolje ilustruje primer da ako se podigne kredit od 200.000 dinara, za 12 meseci se vrati 210.000 dinara. Ovo je samo primer, ali ista logika prati i ostale iznose i ročnosti.
Jer, početak godine je pravo vreme za planiranje manjih ili većih investicija za podizanje kvaliteta života, a povoljnije uslove na tržištu nije lako pronaći.