Naslovna Društvo Preko aplikacije EkoLovac prijavljeno preko 3000 komunalnih problema

Preko aplikacije EkoLovac prijavljeno preko 3000 komunalnih problema

0
JKP Mediana foto: GP018

JKP „Mediana“ navodi da je saradnja sa građanima veoma važna kako bi se brže rešavali komunalni problemi. Dodaju da je upravo iz tog razloga napravljena aplikacija EkoLovac, kako bi građani prijavili komunalni problem, a nadležne službe brže reagovale.

U objavi Kabineta gradonačelnice navodi se da je u roku od 24 časa rešeno više od 80 odsto prijavljenih problema preko aplikacije, a takođe komunalne službe reaguju i na sve prijave građana preko društvenih mreža, bez obzira na doba dana.

Gradski većnik Miroslav Đokić navodi da se zahvaljujući drugačijoj mogućnost komunikacije sa građanima, komunalni problemi brže detektuju i rešavaju. Zbog toga je JKP „Mediana“ još marta 2019. godina napravila aplikaciju EkoLovac, preko koje građani mogu prijaviti svoje komunalne probleme.

Miroslav Đokić foto: GP018

„Zahvaljujući društvenim mrežama i modernim tehnologijama možemo na drugačiji način da detektujemo probleme i da ih rešavamo brže. Sve ovo je u cilju da mi i grad Niš i naši sugrađani imamo čistije grad u kome živimo. Saradnja sa građanima je veoma važna. Što se tiče problema u komunalnom sistemu, novo vreme i moderne tehnologije nam otvaraju drugačije mogućnosti komunikacije sa građanima. Upravo iz ovog razloga, pre nepune tri godine, JKP „Mediana“ je napravila aplikaciju koja se zove EkoLovac. Ova aplikacija je prikupila preko 3000 komunalnih problema naših sugrađana“, izjavio je Đokić.

On je dodao da se problemi uglavnom odnose na kabasti otpad pored kontejnera, na stanje zelenih površina ili neke divlje deponije.

Eko Lovac foto: GP018

Prilikom prijave problema preko aplikacije građani ostavljaju svoju imejl-adresu ili broj telefona za kontakt, kako bi stručne službe „Mediane“ poslale nazad informaciju da li je njihov komunalni problem rešen.

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite vaš komentar
Molimo vas unesite vaše ime ovde