Naslovna Društvo Održana obuka turističkih radnika u vezi sa zdravstveno-bezbednosnim protokolima

Održana obuka turističkih radnika u vezi sa zdravstveno-bezbednosnim protokolima

0
Obuka foto: GP018

U hotelu „Tami residence“ održana obuka turističkih radnika, sa ciljem razvijanja zdravstveno-bezbednosnih protokola u turizmu, kako bi se smanjili rizici od širenja virusa u turističkim objektima.

Ančica Dimitrijević, predsednica Udruženja ugostiteljskih i turističkih poslenika Grada Niša, istakla je da je upravo ovo segment u kom se mora pratiti korak sa vremenom.

Ančica Dimitrijević foto: GP018

“Popuštanje mera će u velikoj meri omogućiti bolji i lakši rad ugostiteljskim objektima i mi smo zaista srećni zbog toga što, i kao ugostitelji i kao građani, možemo da se vratimo normalnom načinu života i funkcionisanja. danas smo imali seminar i zahvalila bih se pre svega Horesu i Turističkoj organizaciji Niša, što su besplatno našim gostima omogućili prisustvo jednom ovakvom skupu, edukaciji, i naši ugostitelji su dobili sertifikate. Jako nam je važno što se Turistička organizacija trudi da ugostiteljima da mogućnost edukacije, jer kao i sve ostale grane privrede, ugostiteljstvo i turizam trpi velike promene. Imamo novog savremenog turistu, koji zahteva da se prate svetski trendovi i upravo su ovakva mesta mesta gde možemo pratiti korak sa vremenom.”

Dr. Giorgije Genov, direktor poslovnog udruženja hotelsko-ugostiteljske privrede Hores, objasnio je u čemu se ogledala obuka.

Dr. Giorgije Geno foto: GP018

“Radi se o velikom projektu, koji se sastoji od donacija hotelima, restoranima i privatnom smeštaju, a u drugoj se radi o obuci zaposlenih, gde imamo zadatak da 8.000 ugostiteljskih radnika prođe ovu obuku, upozna se sa zdravstveno-higijesnkim merama, o kojima nas je i Kovid naučio poslednjih godina, tako da će postati standardi za hotelijere i ostale ugostitelje. Radi se o procedurama i protokolima, od prihvata gosta, smeštaja, ishrane, načina ophođenja ukoliko su gosti zaraženi i svim segmentima rada i poslovanja ugostiteljskog objekta vezano za zdravstvene i higijenske mere”, rekao je Genov, pa dodao:

“Želimo da izdvojimo u okviru projekta i hotele i restorane koji poštuju higijenske mere, tako što će uz pečat dobiti sertifikat “čisto i sigurno”, kao što u svakoj zemlji postoji. Mi smo dobili licencu iz Svetskog saveta za putovanja, da takođe dodeljujemo i taj sertifikat. Ostvarujemo zadatak da povećamo higijenu, jer jedino na taj način možemo da privučemo goste i garantujemo im da će biti sigurni u našim objektima.”

On je naglasio da smo sada u novoj normalnosti, pa se posledično tome sve u okviru procesa ugostiteljstva razlikuje.

“Razlikuje se sve od prihvata gosta, od načina dezinfekcije samog automobila, do ulaska u hotel, čekiranja, otvaranja sobe, kao i ostalih sanitarnih elemenata u sobi. Novine su da će u narednom periodu preći na sistem u okviru kog će se putem mobilnih telefona otvarati sobe, upravljati putem aplikacije i televizijom i grejanjem, kao i svim potrebama u njegovoj sobi. Na neki način se smanjuje kontakt između gosta i zaposlenih, što je i veliki problem, jer je naš osnovni alat gostoprimstvo. Naši ugostitelji dve godine nose maske, sada je vreme da ih skinu”, poručio je Genov.

Dragana Petković iz Turističke organizacije Grada Niša rekla je da je cilj da turistička industrija u Nišu bude prepoznata kao odgovorna i da nastavi sa protokolima u smanjenju širenja kovid virusa.

Dragana Petković foto: GP018

“Mi znamo da će naši ugostitelji i hotelijeri nastaviti da primenjuju sve mere kako bi se gosti osećali sigurno, i nama jeste cilj da se svi naši objekti istaknu “safe and clean” standardom i da svi naši turisti znaju da će biti bezbedni i da će ih organizatori svih događaja u našem gradu ugostiti, uz primenu mera bezbednosti, korišćenja maski, mera distance i svim što je neophodno. Ono što je cilj Turističke organizacije je da nastavi sa besplatnim edukacijama u narednom periodu i da zajedničkim snagama pokrenemo turizam”, rekla je Petković, pa dodala:

“Svakako je turistička delatnost, a posebno uslužna pretrpela najveće štete nakon pandemije koja je zahvatila ceo svet, i prateći Svetsku turističku organizaciju, Republika Srbija, a Grad Niš posebno, želi da se turizam u našem gradu i regionu što pre oporavi. Tokom leta ćemo, pre svega zahvaljujući razvoju aerodroma, dočekati turiste iz celog sveta, a kao što i jesmo bili prepoznati kao grad koji je izvršio revakcinaciju velikog broja građanstva, nastavićemo u tom smeru i dočekati turiste spremni.”

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite vaš komentar
Molimo vas unesite vaše ime ovde