Novogodišnji Niški noćni market na pijaci Krive Livade, posetilo je preko 6.500 građana Niša a hladno vreme nije omelo ni one iz udaljenih opština i gradova da prisustvuju ovoj manifestaciji.
Kako kažu organizatori iz Javno komunalnog preduzeća „Tržnica“, bilo je preko 130 zakupljenih tezgi i izlagača iz cele Srbije, i to iz Niša, Beograda, Novog Sada, Sremske Mitrovice, Kragujevca, Kraljeva, Kruševca, Leskovca, Lebana, Pirota itd.
– Po prvi put su naši zakupci na robnom delu imali mogućnost da rade tokom marketa te je bilo preko 40 tezgi. Da je bilo mesta, manifestacija bi bila još brojnija obzirom da je interesovanje bilo veliko. Novogodišnji ukrasi, prehrambeni proizvodi, razne đakonije, ajvar iz Brusa, svrljiški belmuž, med i pčelinji proizvodi, kolači ali i domaća rakija, privukli su brojne posetioce, rekao je v. d. direktora niške Tržnice Goran Đorđević.
On je dodao da su uglavnom bili izloženi domaći proizvodi, hrana, piće, kozmetika.
– Raduje me što je posećenost mnogo veća nego što je to bilo prošli put. Gosti iz udaljenih opština izrazili su želju da ovaj market traje bar dva tri dana, kako bi i njihovi proizvođači mogli da učestvuju, naglasio je Đorđević, koji se zahvalio partnerima na uspešnoj organizaciji još jednog Niškog noćnog marketa i to „As trgovina“, „Milk Hause“, „E reciklaža“, Vinariji „100 žena“, Vinariji „Aleksić“, „Tim 99“, „kupujemprodajem“, „Eko taksi“, Poliklinika „Human“, „Red Bull“, „Jameson“, „AVON kozmetika“.
Niški noćni market obišao je i sekretar Udruženja za komunalne delatnosti Privredne komore Srbije Dalibor Joknić.
Nikola Ždraljević, rukovodilac Sektora pijačne uprave i tehničkih poslova, ističe da su prisutni uživali u degustaciji proizvoda i kupovini, ali i muzici obzirom da su ih zabavljali lokalni di – džejevi.
– Ljudi su dolazili porodično, sa decom za koju smo obezbedili slikanje sa Deda Mrazom. Mališani su se baš dobro zabavili. Imali smo dobru muziku, lajt šou, hranu i piće, što se kaže za svakog po nešto. Trudimo se da ovo postane tradicija, i da Niški noćni market postane deo turističke ponude, kaže Ždraljević.
Niški noćni market je imao i humanitarni karakter te je tako kompanija Logos trgovine donirala Klinici za pedijatriju UKC Niš 100 posteljina, a kompanija Lovopromet je prikupljala sredstva za Udruženje „Dan“ iz Niša.
Manifestaciju su posetili i gradonačelnik Niša Dragoslav Pavlović i zamenik predsednika Skupštine Grada Vladica Maričić sa saradnicima.