Naslovna Društvo Nastavak dobre saradnje JKP „Tržnica“ Niš i korisnika usluga

Nastavak dobre saradnje JKP „Tržnica“ Niš i korisnika usluga

0

Gradski Portal 018 – 18.04.2019

Kako je rukovodstvo preduzeća već ranije obećalo korisnicima pijačnih usluga stalne neposredne kontakte, obećanje su i održali.

Marija Veličković, savetnica direktora, zajedno sa ostatkom rukovodstva, a na inicijativu generalnog direktora Gorana Đorđevića, obišla je pijace „Durlan-bašta“ i „Bubanj“.

U razgovoru sa građanima dati su odgovori na postavljena pitanja vezana za probleme na pijaci, i saslušani predlozi za bolje unapređenje rada pijace. Ovo je bila prilika da se još jednom građani upoznaju sa novim sajtom Tržnice i aplikacijom „Prijavi problem“, koju posetioci sajta od skora koriste.

Kao i u ranijim razgovorima, upućen je poziv korisnicima za što bližu saradnju, što podrazumeva davanje predloga za poboljšanje rada pijace u cilju privlačenja što većeg broja kupaca.

„ Izdvojeno je mišljenje i korisnika pijačnih usluga i kupaca, da su jedino pijace mesta, gde se svakodnevno može nabaviti dobra, sveža, širokog asortimana, zdrava i kontrolisana roba po najpovoljnijim cenama. Dokaz za to je i uvid u pijačni barometar koji se može posetiti na sajtu preduzeća www.trznicanis.rs koji se dnevno ažurira.“ – ističu iz Tržnice.

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite vaš komentar
Molimo vas unesite vaše ime ovde