Naslovna Društvo LIDL URUČIO KLJUČEVE BMW AUTOMOBILA SREĆNOM DOBITNIKU

LIDL URUČIO KLJUČEVE BMW AUTOMOBILA SREĆNOM DOBITNIKU

0
Uručena nagrada dobitniku Lidl Deluxe nagradne igre
Uručena nagrada dobitniku Lidl Deluxe nagradne igre

Glavna nagrada, BMW 318i, u okviru ovogodišnje Lidlove Deluxe nagradne igre, pripala je srećnom dobitniku DK, kome su danas, ispred Lidl prodavnice u Kikindi, svečano uručeni ključevi novog automobila.

Srećni dobitnik glavne nagrade je upravo u Lidl prodavnici u Kikindi obavio svoju dobitnu kupovinu i uz pomoć svojih favorita iz Lidl Deluxe ponude, neizostavnih maslina, skeniranjem Lidl aplikacije sebi obezbedio praznični poklon od Lidla.

„Redovna sam mušterija Lidla. Skupoceni BMW donele su mi masline koje sam redovno kupovao za sebe, ali i za potrebe mog lokala. Nisam bio učesnik nekih drugih nagradnih igara, ali na kraju, zaista mogu da kažem da vredi pokušati. Nikada se ne zna kada će se sreća baš vama osmehnuti“, izjavio je DK, dobitnik BMW 318i automobila.

Deluxe nagradna igra trajala je od 14. novembra do 16. decembra, a pravo na učešće imala su sva punoletna fizička lica sa prebivalištem na teritoriji Republike Srbije, koja obave kupovinu proizvoda iz Deluxe ponude, u vrednosti od najmanje 450 dinara, a zatim skeniraju karticu svoje Lidl aplikacije.

„U Lidlu volimo da obeležimo praznike magijom, radošću i poklonima – tako smo za kraj 2024. godine, pripremili čak 94 nagrade našim vernim potrošačima u znak zahvalnosti na poverenju koje nam svakodnevno pružaju“, istakla je Jovana Majstorović, ispred Korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija i poželela dobitniku srećnu prvu vožnju.

Osim glavne nagrade, izvučeni su i dobitnici preostalih vrednih nagrada: tri vaučera za putovanje po želji u iznosu od 300.000 dinara, pet IPhone 15 Pro mobilnih telefona, deset Zepter prečišćivača vazduha, deset LG Smart TV uređaja, pet PlayStation 5 slim disk uređaja i 60 vaučera za kupovinu u Lidl prodavnicama u vrednosti od po 20.000 dinara. Spisak dobitnika svih nagrada nalazi se na zvaničnom sajtu kompanije: LINK

Lidl Deluxe asortiman ističe se elegantnom crnom ambalažom i nudi širok izbor luksuznih proizvoda vrhunskog kvaliteta, pažljivo odabranih da udovolje svačijem ukusu. Ova sezonska ponuda, dostupna isključivo tokom novogodišnjih i uskršnjih praznika, savršeno upotpunjava slavlje, čineći svaki trenutak magičnim i nezaboravnim.

Tokom prazničnih dana u ponudi se mogu pronaći premijum Deluxe suhomesnati proizvodi, poput Serrano španske pršute, Fuet kobasice ili Bresola crnog Angusa, ali i nesvakidašnja selekcija Deluxe sireva kao što su Parmigiano Reggiano, Camembert i Burrata di Bufala. Dodatno, dostupan je i najslađi deo Deluxe linije – od profiterola, suflea od bele čokolade i macaronsa, do kandiranih pomorandži, Božićnih sladoleda i punjenih vafla.

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih pre-hrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju sva-kodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 77 prodavnice u 44 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedin-stveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istra-živanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kam-panje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite vaš komentar
Molimo vas unesite vaše ime ovde