Naslovna Društvo Kraj raskopavanja grada nije poznat. Ubuduće će Direkcija biti zadužena za povratak...

Kraj raskopavanja grada nije poznat. Ubuduće će Direkcija biti zadužena za povratak u prvobitno stanje

0
Postavljanje podzemnih instalacija
Postavljanje podzemnih instalacija foto: GP018

Uskoro bi na snagu trebalo da stupi odluka, kojom će Direkcija za izgradnju grada na sebe preuzeti posao, da nakon raskopavanja trotoara i ulica od strane privatnih investitora, taj prostor vrati u pređašnje stanje.

Te radove će Direkcija vršiti u ime i na račun investitora, koji imaju problema da pronađu izvođače za taj posao. To bi trebalo da reši „haos u gradu”, kako kaže prvi čovek Direkcije.

Saša Tasković
Saša Tasković foto: GP018

„Direkcija ima obavezu da sve što rade privatni investitori vrati u prvobitno stanje, a investitori naravno plaćaju Direkciji za tu uslugu. Na taj način ćemo kvalitetnije pratiti radove, građani će dobiti bolje saobraćajnice i trotoare i na jednom mestu će sve to biti objedinjeno. Investitori neće imati obavezu da sami traže svoje izvođače, gde su često nailazili na problem oko angažovanja”, naveo je Saša Tasković, v. d. direktora Direkcije za izgradnju.

On kaže da nije upoznat sa dinamikom radova ukopavanja kablova operatora. Na današnjoj sednici usvojeno je rešenje o predlogu i drugih izmena i dopuna.

„Operatori se ukopavaju i zbog toga je ovaj haos u gradu, ali moramo to da istrpimo. Sada će novom odlukom i to biti definisano. Širi se pojas gde je trotoar do dva i po metra. Investitor će imati obavezu da radi ceo trotoar. Do sad je bilo metar i po, pa su zato ovako izgledali trotoari. U prvoj zoni će biti obaveza da se vraća behaton umesto asfalta, tako da tokom budućih raskopavanja neće biti ovakvih problema”, dodao je Tasković.

Ove promene će se primenjivati tek kad odluka stupi na snagu, a ono što je sad raskopano, investitori će morati sami da vrate u prvobitno stanje.

Tasković je naveo da je Direkcija kontrolisala te radove, a bilo je i slučajeva kad su investitore „terali da ponovo preasfaltiraju, gde nije bilo dobro”.

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite vaš komentar
Molimo vas unesite vaše ime ovde