Radovi između Staničenja i Pirota odvijaće se u vremenskim intervalima od 36-očasovnih „zatvora“ koloseka na ovoj pruzi, na osnovu dogovora srpske i bugarske železnice. Putnički železnički saobraćaj između Niša i Dimitrovgrada neće se odvijati, a teretni će funkcionisati u terminima kada ova deonica pruge bude otvorena za saobraćaj. Realizacijom ovog projekta biće otklonjena saobraćajna uska grla između Srbije i Bugarske, biće povećan kvalitet i skraćeno vreme putovanja, a vozovi više neće prolaziti kroz centar grada, već novoizgrađenom železničkom obilaznicom oko Niša dodao je Vesić.
Projekat se kreditira iz budžeta Republike Srbije, kao i iz donacije Investicionog okvira za zapadni Balkan (WBIF). Kada sam izabran za ministra prošle godine, obećao sam da će jedan od mojih prioriteta biti pokretanje ovog projekta. Rekonstrukcijom i elektrifikacijom pruge Niš – Dimitrovgrad, Koridor 10 postaje konkurentniji transportni pravac, čime će se stvoriti uslovi za veći tranzitni saobraćaj kroz Srbiju, kao i između naše zemlje i Bugarske rekao je Vesić.