Naslovna Niš INSTRUKCIJE ZA BEZGOTOVINSKO PLAĆANjE RAČUNA ZA UTROŠENU VODU I USLUGE KANALIZACIJE

INSTRUKCIJE ZA BEZGOTOVINSKO PLAĆANjE RAČUNA ZA UTROŠENU VODU I USLUGE KANALIZACIJE

0

Zbog velikog interesovanja sugrađana i velikog broja upućenih pitanja službi informacija i reklamacija, pokazujemo na koji način je moguće izvršiti plaćanje mesečnih računa JKP „Naissus“ Niš, za vodu i usluge kanalizacije. U vreme trajanja vanrednog stanja u Republici Srbiji usled pandemije izazvane Korona virusom Kovid 19, privremeno je obusavljen rad blagajni u prostorijama preduzeća, tako da detaljnim informisanjem i slikovnim prikazom Vam olakšamo na koji način možete sigurno da obavite bezgotovinsko plaćanje naših usluga.

Svi korisnici usluga mogu izvršiti plaćanje redovnih računa, zaostalih dugovanja kao i obaveza preuzetih potpisivanjem ugovora o naplati potraživanja u više mesečnih rata.

Bezgotovinsko plaćanje je moguće izvršiti elektronskim putem korišćenjem aplikacija poslovnih banaka ili na šalterima banaka, ovlašćenih menjačnica i ekspoziturama pošte.

Plaćanje se obavlja tako što korisnik, pored osnovnih ličnih podataka, predviđeni iznos uplaćuje na jedan od brojeva žiro računa JKP „Naissus„ Niš, a u rubrici „poziv na broj“ unese matični broj potrošača iz originalnog računa JKP „Naissus“ Niš. Brojevi žiro računa su ispisani u gornjem desnom uglu originalnog računa za vodu i usluge kanalizacije.

Brijevi žiro računa:

105-353-37 AIK BANKA

170-30005495000-14 UNICREDIT BANKA

275-0010228420274-35 SOSIETE GENERALE BANKA

160-7345-60 BANKA INTESA, 205-40950-40 KOMERCIJALNA BANKA

265-4020310000450-07 RAIFFEISEN BANK

200-2236000101002-19 POŠTANSKA ŠTEDIONICA

205-3010000025020-06 EUROBANK

340-0000011020604-83 ERSTE BANK

Ukoliko niste primili račun na kućnu adresu, sve potrebne iformacije možete dobiti na telefone 018/502 777 ili 0800 323 320 (besplatan poziv) ili nas kontaktirajte putem mejla reklamacije@naissus.co.rs

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite vaš komentar
Molimo vas unesite vaše ime ovde