U Parku Svetog Save danas je otvoren info-pult javno-komunalnog preduzeća „Gorica“, koji će raditi od 8 do 15 časova.
Ivana Stanić, v.d. direktorka JKP Gorica, otkrila je kakvi problemi će se rešavati u ovom objektu.
“Imajući u vidu lokaciju, a u cilju bržeg i efikasnijeg rešavanja probelma, u pogrebno-uslužnom centru rešavaće se neki od problema poslovanja preduzeća kao što su zakazivanje sahrana, prijem reklamacija grđana, kataloška prodaja pogrebne opreme, zatim zaključivanje ugovora o korišćenju grobnik mesta, kao i prijem prenosa prava zakupaca.“
Ona je rekla da je ovo druga godina po redu koju ovo javno-komunalno preduzeće završava sa pozitivnim bilansom.
“Ovo je druga po redu poslovna godina koja je završena sa pozitivnim rezultatom. Težićemo da i u narednom periodu nastavimo pozitivan trend poslovnja. Svakako je plan preduzeća za 2022. zasnovan na investicionim ulaganjima, konkretno u samu opremu za vršenje infrastrukturnih delatnosti, kao i za infrastrukturno uređenje grobalja.”
Svoje zadovoljstvo ovim povodom je istakla i gradonačelnica Dragana Sotirovski.
“Lepo je i što će u Parku Svetog Save biti otvoren i jedan info-pult naše Gorice, da svi koji imaju potrebu da plate ili zakupe grobno mesto ne bi išli na Novo groblje, već da servisni centar bude u samom parku. Mislim da zaokružujemo sadržaj Parka Svetog Save. Gde nedostaju klupe i staze, tu smo da pribeležimo sve.”
Prema ovom preduzeću 7004 ljudi ima dugovanja, koja iznose nekoliko desetina miliona dinara, otkrio je referent za odnose sa javnošću Nikola Marinković.