Naslovna Društvo Srpska slava – turistički proizvod?

Srpska slava – turistički proizvod?

0
foto: GO Medijana

Srpska slava mogla bi da bude jedan od proizvoda u ponudi turističkih agencija i ugostiteljskih preduzeća u Srbiji, proisteklog iz Projekta THEMATIC (ADRION-1073) čiju realizaciju Gradska opština Medijana počinje sa još osam partnera iz šest država Jadransko – Jonskog regiona (Italija, Slovenija, Hrvatska, Albanija, Srbija i Grčka).

Ideja koju zastupa najveća niška opština je i da se lokalitet Arheološko nalazište Medijana iskoristi za održavanje manifestacija po kojima je Grad Niš prepoznatljiv – „Nišvila“ i Filmskih susreta.

foto: GO Medijana

Na radionici o tematskom turizmu koju su održali slovenački stručnjaci istaknuto je da je vreme pandemije Korona virusa donelo pozitivan trend putovanja i odmora u okviru granica svoje države, da je povećano poverenje u digitalni rad pa i bržu promociju tradicionalnih vrednosti.

foto: GO Medijana

Projekat je vredan 1,5 miliona evra i realizovaće se u naredne dve godine. Radionici su prisustvovali predstavnici Nišavskog upravnog okruga, turističkog i ugostiteljskog sektora, kao i ustanova kulture iz Niša i regiona.

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite vaš komentar
Molimo vas unesite vaše ime ovde