Grad Niš bi uskoro trebalo da usvoji plan urbane mobilnosti, naveo je danas v. d. direktora Zavoda za urbanizam Ivan Grmuša. Taj plan predviđa okretanje ka drugim vidovima prevoza, kako bi se smanjila gužva u saobraćaju nastala brojnim atuomobilima. Rešenje je ono što je želja velikog broja Nišlija, a to je povratak tramvaja.
16. novembra 1930. svečano je i zvanično pušten u saobraćaj niški tramvaj. Nišlije su rado koristile tramvaj, a bilo je pravo zadovoljstvo voziti se do Banje, naročito leti, u otvorenoj letnjoj prikolici.
„Niš trenutno radi na železničkoj pruzi koja prolazi kroz Niš, čuvena pruga o kojoj svi pričaju. Ideja je da se ta pruga kroz plan urbane mobilnosti pretvori u javni železnički prevoz, tako da Niš u nekoj budućnosti dobije javni prevoz u vidu železničkog saobraćaja. Deonica na kojoj se trenutno radi jeste od ranžirne stanice Crveni Krst do Niške Banje. S obzirom na to da Republika Srbija planira izgradnju obilaznice oko Niša, kako za teretni, tako i putnički saobraćaj, poklopiće želje i vizije Grada Niša i Republike Srbije i da Niš u budućnost dobije svoj vid javnog železničkog prevoza“, rekao je Ivan Grmuša.
On je dodao da je plan da se oko Niša napravi prsten, tačnije od Bulevera Medijana preko Somborskog bulevara, odnosno Bulevara potpukovnika Gorana Ostojića, pa sve preko Bulevara Heroja sa Košara, što predstavlja prvi korak u nameri da tramvaji ponovo krstare niškim ulicama.
Posle dvadeset osam godina vožnje, tadašnje gradske vlasti su procenile da je potreban efikasniji gradski prevoz, pa su odlučili da se iz javnog saobraćaja uklone tramvaji i uvedu autobusi.
Poslednja vožnja niških tramvaja bila je 10. avgusta 1958. godine. Hiljade Nišlija je izašlo da isprati svoje tramvaje.