Kompanija „Milk House”, uz podršku Lokalne fondacije Niš, danas je u dvorištu Osnovne škole „Dušan Radović” u Duvaništu podelila 1.200 lopti niškim školama. Novac za lopte je prikupljen akcijom u okviru koje je izdvajan jedan dinar od svake prodate čaše „Planinskog jogurta”.
Kroz kampanju „Naš grad, naša mlekara”, koja je trajala od maja do oktobra, 36 niških osnovnih škola dobilo je danas lopte srazmerno broju učenika.
„Mi kao kompanija želimo da podržimo jugoistok Srbije, a pre svega, naše najmlađe, zato smo se i odlučili za ovakav vid dodele lopti. Od prodaje „Planinskog jogurta” izdvajali po jedan dinar u periodu od 1. maja do 31. septembra i uz pomoć Lokalne fondacije smo to plasirali marketinški, ljudi su kupovali jogurt, više nego što inače kupuju, i prikupili smo sredstva za kupovinu 1.200 lopti”, naveo je Dušan Gavrilović, direktor razvoja „Milk house”.
Gavrilović najavljuje da će ova kompanija uskoro izaći sa novim proizvodima, kao što su proteinski napici, ali ističe da je u budućnosti važnije da nađu nove načine kako da pomognu svom gradu, i da se građanima oduže za poverenje, koje su dobijali 17 godina, koliko postoji kompanija.
„Drago mi je što se jedna ozbiljna firma „Milk house” upustila u ovu priču, što je našla za shodno da pomogne učenicima osnovnih škola. Inicijativa je odlična, oni su se poneli kao jedna društveno-odgovorna kompanija i radili su za jednu širu opštu dobit. Veliko im hvala”, poručio je Miodrag Plavšić, direktor OŠ „Dušan Radović”, koja je domaćin ovog događaja.