Naslovna Uncategorized Niš Week 2025 se vraća još jači

Niš Week 2025 se vraća još jači

0
Niš Week Festivala
Niš Week Festivala

19. juna veliko otvaranje Niš Week Festivala – Niš postaje grad iz budućnosti. Nakon prošlogodišnjeg trijumfa, Niš Week se vraća još jači! Više od 100.000 posetilaca, 4 dana spektakla i 15 festivalskih zona koje brišu granice između umetnosti, muzike, gastronomije i hedonizma.

Od 19. do 22. juna, Niška tvrđava se pretvara u epicentar najmodernijeg festivala na jugu Srbije.

Ali Niš Week je više od festivala — to je susret prošlosti i budućnosti, tradicije i savremenosti, nostalgije i elektriciteta.

Na glavnoj bini vas očekuju neka od najvećih imena domaće scene:
19. jun – Relja Popović, Nikolija i THCF otvaraju festival eksplozijom energije.
20. jun – Indira Levak (ex Colonia), Knez i Trik FX vraćaju nas u zlatne devedesete
21. jun – Vlado Georgiev zatvara festival baladama koje se ne zaboravljaju.

U srcu tvrđave uživajte u gastronomskom raju — od autentičnih domaćih specijaliteta do fuzije svetskih ukusa. LIDL, Koi Sushi, N.N Chicken, MaPlatz, Tutto Passa, Palačinkiss, Cezar Fast Food, Goldy’s Gyros i još mnogo drugih brendova vas čekaju u Food Zoni.

Matinée zona nudi dnevni chill za one koji znaju da uživaju — polako, stilski, bez žurbe.

Od 14 časova otvaraju se Beer, Wine i Gin zone, gde posetioci mogu probati pića iz celog sveta, učestvovati u degustacijama i pohađati masterklasove somelijera.

Od 18 časova svakog dana počinje DJ program:
● Četvrtak: veliko otvaranje festivala uz spektakularne vatromete
● Petak: Girls do it better
● Subota: Retro Sestro
● Nedelja: Hits n Beats

Kada padne mrak, otvaraju se vrata paralelne dimenzije — Zemlje Čuda. Deurina Čajanka stiže u Rov Niške Tvrđave u 23 časa, tri noći zaredom, sa Alisom i Kraljicom Srca.

Karte su dostupne online i na prodajnim mestima Tickets-a, a najtraženiji su Gold Pass (tri večeri na Main Stage-u) i Wonder Pass (sve noći Zemlje Čuda) — za one koji žele sve.

Organizaciju Niš Week Festivala 2025 podržavaju: Coca-Cola, Lidl, Heineken, British American Tobacco, Prvi Taxi i Grad Niš — hvala što zajedno sa nama gradite budućnost festivala.

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite vaš komentar
Molimo vas unesite vaše ime ovde