Kompanija LG Electronics pokreće kampanju Lep Gest u pet gra-dova u Srbiji, od 23. maja do 14. juna, sa ciljem da unapredi korisničko iskustvo, ali i da promoviše ono što je svima nama uvek neophodno – zajedništvo i humanost! Tokom tra-janja kampanje, vlasnici onih LG uređaja koji ne rade optimalno, moći će da provere stanje aparata sa LG stručnim timom.
Lep Gest karavan će biti u Nišu 25. i 26. maja ispred Tržnog centra Delta Planet (Bulevar Nemanjića 11 b), a svi zainteresovani vlasnici LG uređaja koji žele da provere ispravnost istih, treba da se jave na telefon korisničke službe 011/36 30 500, provere da li ispunjavaju uslove i zakažu termin za pregled svojih TV i AV aparata, bele tehnike ili monitora. Ovo se odnosi na one LG uređaje kupljene nakon 01. januara 2018 kojima je istekla redovna garancija, kao i na uređaje koji su u garanciji, i nemaju bilo kakvo fizičko oštećenje.
Uređaje manjih dimenzija (na primer AV, monitor, televizor do 42 inča) vlasnici mogu doneti na LG štand, a u slučaju proizvoda velikih dimenzija, stručni tim će doći na kućnu adresu. Ukoliko se ustanovi da je uređaj moguće popraviti, isti će biti popravljen potpuno besplatno. Međutim, ukoliko se pokaže da popravka nije moguća, kompanija LG će o-bezbediti korisnicima vaučer za popust na novu kupovinu, u iznosu od 50 evra u dinarskoj protivvrednosti.
Osim provere ispravnosti uređaja, u okviru kampanje Lep Gest, građani će moći da podele primere svojih lepih gestova na društvenim mrežama korišćenjem #LGLEPGEST, dok će kompanija LG donirati kućne aparate sigurnoj kući u Nišu.
Za više informacija o uslovima i pravilima učešća u kampanji, posetite https://www.lg.com/rs/lep-gest-kampanja