Naslovna Društvo Deca zadovoljna posle dva dana učenja od kuće

Deca zadovoljna posle dva dana učenja od kuće

0
foto: Ministarstvo prosvete i tehnološkog razvoja

Mlađi sin je prvi razred osnovne škole i svakog dana ima dva časa koji traju najduže 30 minuta. Između časova je mali odmor sa dečijim pesmicama kako bi sin mogao da zameni knjige i pripemi se za drugi čas, objanjava naš sagovornik, kaže otac ovog osnovca M. Marinković objašnjavajući da se vodilo računa i o prilagođavanju dece na nov metod rada koji je njma nov.

„Metod rada je nov, ali su deca započela nastavu od kuće sa poznatim lekcijama tako da ovo predstavlja neku vrstu perioda prilagođavanja za nove lekcije koje ih očekuju“, kaže M. Marinković.

U ovoj situaciji roditelji imaju važnu ulogu posebno kada se radi o mlađim osnovcima kojima je potrebna pomoć.

„Preko viber grupe komuniciramo sa učiteljem sa kojim deca rade lekcije iz ostalih predmeta, iz likovnog, muzičkog ili fizičkog“, dodaje ovaj Nišlija. „Juče su imali muzičko i dobili su zadatak da nauče pesmicu. Svako je od učenika naučio pesmicu i poslao klip na viber učitelju da on to proveri. Za čas fizičkog dobili su zadatak da pokažu odgovarajuće vežbe“, objašnjava Marinković.

Prema njegovim rečima ne svodi se sve na dva časa koji se prekazuju preko RTS-a, već su se nastavnici i učitelji dogovorili da đacima pošalju zadatke i da održe čas.

„Jedani strah koji sin ima je da neće uspeti da prepiše sve sa table, ali su tu roditelji da pomognu. U popodnevnim časovima mislim da mogu da pogledaju i reprezu časova“, kaže Marinković.

I srednjoškolci prate nastavu preko platforme. I oni su u vezi sa profesorima preko grupa na društvenim mrežama.

„Držimo časove po rasporedu koji je važio i do sada. Deca su prihvatila ovakav način rada mada u početku nisu shvatala to da će morati u tačno određeno vreme kada im počinje čas da budu pored kompjutera i ulogovani kako bi mogli da prate nastavu“, objašnjavaju profesori. „Polako se navikavaju i na to i naše je mišljenje da neće biti problema“.

Roditelji smatraju da ovakav način rada ima određene prednosti jer učenici neće izgubiti radne navike, nastaviće sa radom u kontinuitetu i neće biti nadoknade časova.

„Možda je u početki bilo teže da objasnimo učenicima da ovo ne mogu da shvate kao raspust, ali su brzo svi razumeli i prihvatili situaciju u kojoj se nalaze“, kažu profesori. 

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite vaš komentar
Molimo vas unesite vaše ime ovde