Direkcija za javni prevoz Grada Niša kontinuirano radi na modernizaciji javnog gradskog prevoza. Pored stavljanja u funkciju niskopodnih i klimatizovanih vozila uvedene su još značajne novine u pogledu načina plaćanja u javnom gradskom i prigradskom prevozu. Prva novina bila je aktiviranje aplikacije za mobilne telefone preko koje građani mogu da se informišu o vremenu dolaska autobusa za željeni pravac u realnom vremenu na stajalištima, nakon čega je u okviru pomenute aplikacije Direkcija za javni prevoz Grada Niša u saradnji sa partnerima, od kojih ističemo kompaniju Mastercard nastavila sa unapređenjima aplikacije i korisničkog iskustva – uvođenjem bezgotovinskog načina plaćanja vozne karte, upotrebom elektronskog novčanika i mobilnog telefona.
Uvođenje elektronske naplate karata u sistem javnog prevoza ima za cilj modernizaciju javnog prevoza, ali i njegovo pojednostavljivanje i povećanje efikasnosti kako za stanovnike, tako i za turiste kojih je sve više.
“Od danas Direkcija za javni prevoz svojim korisnicima stavlja na raspolaganje novu mogućnost za kupovinu putničkih karata. Radi se o aplikaciji za online plaćanje putem platnih kartica, posredstvom mobilnog telefona. Potrebno je da korisnik preuzme i instalira aplikaciju NiCard na svom mobilnom telefonu, da kreira nalog i sa svoje platne kartice izvrši prebacivanje sredstava koja će služiti za kupovinu karata. Posebna pogodnost u promotivnom periodu odnosi se plaćanja putem Mastercard platnih kartica, u kome će korisnici za svaku dopunu svog naloga putem Mastercard kartice, od 200 ili više dinara, kao bonus dobiti još 200 dinara. Na ovaj način želimo da našim korisnicima ponudimo novi vid plaćanja prevoza, čime se povećava nivo kvaliteta usluge prema korisnicima, a realizacija putovanja čini jednostavnijom”, rekao je direktor Direkcije za javni gradski prevoz Milan Milić
„Kompanija Mastercard decenijama razvija i implementira inovativna rešenja koja podržavaju gradsku mobilnost i poboljšavaju iskustvo korisnika u tranzitu. Niš je treći grad u Srbiji gde smo kroz javno privatno partnerstvo omogućili bezgotovinski način plaćanja karata u javnom gradskom prevozu. Zato verujem da smo i ovog puta, u saradnji sa Direkcijiom za javni gradski prevoz pomogli građanima Niša i njihovim tranzitnim operaterima da prevaziđu svakodnevne izazove sa kojima se suočavaju, a prije svega pomogli im da unaprede efikasnost, povećaju nivo sigurnosti i jednostavnosti plaćanja, poštuju mere zaštite javnog zdravlja i bezbednosti, i dugorocno dobiju bolje korisničko iskustvo putovanja javnim gradskim prevozom“, rekla je Jelena Ristić, direktorka za tržišta Srbije, Crnu Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard.
Javni prevoz je svakako jedan od najvažnijih segmenata svake urbane sredine, te je od suštinske važnosti unaprediti ga i ubrzati, a povezane novčane tokove učiniti što transparentnijim. Za građane Niša je veoma važna i edukacija o bezgotovinskom načinu plaćanja, a koji podrazumeva lakoću, sigurnost, pa i uštedu, zbog čega će Direkcija za javni prevoz grada Niša dodatno raditi na promociji i edukaciji građana o prednostima ovog vida plaćanja.