Naslovna Niš Održana 16. sednica Skupštine Grada, na dnevnom redu 39 tačaka

Održana 16. sednica Skupštine Grada, na dnevnom redu 39 tačaka

0
16. sednica skupštine Grada Niša foto: GP018

Danas je održana redovna, 16. sednica Skupštine Grada Niša, na kojoj je razmatrano 39 tačaka dnevnog reda.

Ovim povodom je Predsednik Skupštine Grada Niša dr Boban Džunić izjavio da su radili u veoma teškim okolnostima zbog pandemije koronavirusa.

dr Boban Džunić foto: GP018

„Utvrđivanje samog dnevnog reda trajalo je preko sat vremena, ne zbog velikog obima tačaka dnevnog reda, već zbog nerazumevanja odgovora na zahtev za utvrđivanje dnevnog reda, naročito od strane opozicionih odbornika, koji na to imaju pravo. Ja sam jednak prema svima, u svojoj funkciji koju vršim, i svoju pomoć i podršku ponudio sam svim odbornicima, kao i bivše službe oko koje se povela najveća rasprava oko toga da li postoji ili ne postoji. U tom delu smo već razmatrali na prethodnim sednicama, prethodne godine. Skupštinska služba ne postoji Odlukom o Upravama, gde je nekada pri jednoj jedinstvenoj Upravi postojala Skupštinska služba i njom je rukovodio sekretar, koji je bio i načelnik te Službe. Od organa koji sada vrši te poslove sam zatražio mišljenje da li Predlog za dopunu dnevnog reda koji su dostavili opozicioni odbornici ispunjava sve propisane uslove, i dobio odgovor da ne ispunjava uslove po Poslovniku i Statutu, kako su oni to i definisali i taj odgovor prosledio odbornicima“, rekao je Džunić pa detaljnije objasnio o čemu se razmatralo na današnjoj sednici:

„Ono što svakako zauzima najveću pažnju kod svih odbornika i sugrađana, jeste Odluka o imenovanju vršioca dužnosti Javnih i Javno-komunalnih predueća. Predlagaće Gradsko veće i Skupština će danas o tome razmatrati. U svakom slučaju, svi dosadašnji direktori kojima je mandat istekao, osim direktora JP Direkcije za izgradnju stana, biće promenjeni. Svi dosadašnji direktor imenuju se u vršioce dužnosti. To je ono što nam je Gradsko veće, predlagač, dostavilo, a mi ćemo danas o tome razmatrati i videti kakvu ćemo odluku doneti“, izjavio je Džunić, pa pojasnio koju tačku smatra najbitnijom:

„Po meni ono što je zaista bitno i važno, jeste i Odluka o izmenama i dopunama o komunalnoj inspekciji na teritoriji Grada Niša. Tu se pristupilo usklađivanju sa odredbama Zakona o komunalnim delatnostima i Zakonima o prekšajima, kao i sa novom organiozacijom Gradskih uprava. Uvode se komunalni redari i oni će vršiti preventivne radnje u sprečavanju protivpravnog postupanja i narušavanja komunalnog reda. Pored komunalne milicije, imaćemo i komunalne redare“, rekao je Džunić, pa dodao:

„Imamo i bitnu odluku u izmenama Odluke o komunalnom redu, gde se ona uvodi vezano za murale, a znamo svi da ih ima dosta na zgradama. Uvodi se nadležnost Gradske uprave za davanje odobrenja za oslikavanje murala po preporuci Saveta za kulturno stvaralaštvo koji imenuje gradonačelnik iz oblasti umetnosti, arhitekture,prava i sl. Takođe, jedna od važnih odluka je Odluka o uspostavljanju saradnje Grada Niša sa gradovima Šarl Em Šeik, u Egiptu, Sankt Peterburgom iz Rusije i Poznanjom u Poljskoj.

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite vaš komentar
Molimo vas unesite vaše ime ovde