Naslovna Društvo Inovator Filip tvorac i vođa projekta ”Feel Maths”

Inovator Filip tvorac i vođa projekta ”Feel Maths”

0
Filip Klain (iz Niša) je tvorac i vođa projekta ”Feel Maths”, kojim će omogućiti da slabovidi i slepi što lakše i brže nauče matematiku.

Sve svoje proizvode i inovacije je uradio sa ciljem da deci i kolegama omogući što komforniji i bezbedan rad u školi. Sve projekte je uradio bez ikakve nadoknade, a najveći cilj mu je da učenicima omogući što bezbednije školovanje i kolegama olakša posao i učini ga zanimljivijim.
Rođen 12.8.1988. u Nišu. Do 2005. živi u selo Bankovac u okolini Aleksinca gde je završio osnovnu školu „Aca Sinadinović“, u Tešici. Uporedo je završavao MŠ „Vladimir Đorđević“ smer harmonika gde ostvaruje odlične rezultate, drugo i treće mesto na internacionalnim takmičenjima.

2003.god upisuje srednju elektrotehničku školu Nikola Tesla koju završava 2007. god.2007. god upisuje Elektronski Fakultet u Nišu i 2013. završava smer informacione tehnologije.
Još od fakultetskih dana je počeo da radi na inovativnosti. Prvi ozbiljan projekat koji je realizovao je bio „TESTOVI ZA VOŽNjU“, koji je pohvaljen od strane profesora i bio postavljen na sajtu fakulteta za primer. U fakultetskim danima je učestvovao u dosta projekata koji se i danas koriste. Jedan od njih je izrada moderne veb stranice OŠ „Ratko Vukićević“ u Nišu.
Do 2015. radi kao programer(freelancer) i 2015. počinje da radi kao profesor informatike i računarstva u OŠ “Jovan Jovanović Zmaj“, na Aleksinačkom Rudniku i OŠ “Desanka Maksimović“, u Čokotu.
Odmah nakon dolaska na radno mesto nastavnika informatike u OŠ “Desanka Maksimović“, u Čokotu je napravio novi školski sajt preko koga se i danas šalju obaveštenja nastavnicima, roditeljima, učenicima i posetiocima stranice.
Nakon toga je na predlog direktora Miljana Bojanića napravio sistem za ozvučenje i automatsko zvonjenje kojim se muzika za vreme odmora automatski pušta i na početku časa gasi.

Nakon toga je napravio elektronski dnevnik tj. sistem preko koga su nastavnici mogli da upisuju i zaključuju ocene, roditelji da gledaju ocene od kuće, mogućnost štampanja svedočanstva, automatskog izvođenja statistike za kraj svakog klasifikacionog perioda, štampanje ocena, zajedničko vođenje pedagoške sveske PP službe kako bi stručni saradnici zbog razuđenosti izdvojenih odeljenja mogli u svakom trenutku da vide ko je i šta razgovarao sa kojim detetom.

Kako bi se bezbednost učenika povećala u dogovoru sa direktorom Miljanom je napravio deo ovog sistema koji je javljao roditeljima SMS porukom da im dete nije prisutno u školi odmah nakon početka prvog časa.

Ovaj sistem je ispratio veliki broj medija i dosta njih se javilo kako bi dobili ovaj sistem. Jedan od škola u kojoj je ovaj sistem besplatno instaliran je škola za dizajn tekstila u Novom Pazaru. Ovim sistemom je direktor Meho Camović izuzetno bio zadovoljan. On je rekao da se nakon jednogodišnjeg korišćenja smanjio veliki broj izostanaka.

U školi učestvuje u razvoju bezbedonosne mreže video nadzora i kontrole pristupa i glavna je IT podrška svim kolegama. Nakon uvođenja esDnevnika postaje koordinator.

Kako bi dopunio normu časova počinje da radi u Medicinskoj školi u Nišu u kojoj nakon dolaska pravi novu internet stranicu i aplikaciju koja u holu škole preko televizora daje informaciju o tome koji je čas ili odmor u toku i koliko je do kraja časa ili odmora. Preko tog portala je moguće slati razne servisne informacije(vreme, datum, raspored zvonjenja…).
Taj servis dopunjuje funkcijom elektronskog zvona koje može da zvoni na zvučnicima i na zvonu koje je priključeno na mrežu od 220 volti.
Taj projekat donira OŠ „Bubanjski Heroji“ u Nišu, i u planu je da ga pokloni na još nekoliko škola.
Trik čudionici iz Niša donira aplikaciju koja simulira razne iluzije.Sada je tvorac i vođa projekta ”Feel Maths”, kojim će omogućiti da slabovidi i slepi što lakše i brže nauče matematiku.
Radi i na dizajnu i programiranju sajta Srpska istorija (srpskaistorija.com)
Sve svoje proizvode i inovacije je uradio sa ciljem da deci i kolegama omogući što komforniji i bezbedan rad u školi. Sve projekte je uradio bez ikakve nadoknade, a najveći cilj mu je da učenicima omogući što bezbednije školovanje i kolegama olakša posao i učini ga zanimljivijim. U budućnosti ima u planu realizaciju još projekata iz oblasti obrazovanja.

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite vaš komentar
Molimo vas unesite vaše ime ovde