“Eko lovac”, krajem marta ove godine uvedena usluga JKP “Mediane” kako bi grad bio što čistiji, je novina koja je već nakon nekoliko meseci opravdala svoje postojanja. Cilj uvođenja ove novine je nastojanje da sredina u kojoj Nišlije žive postane zdravija a grad čistiji i uređeniji. Kao što smo već pisali građani sada mogu, uz pomoć “eko lovca”, da prijave problem koje JKP “Mediana” potom rešava.
Aplikacija Eko lovac je zaživela je u punom obimu i olakšala komunikaciju sa građanima, kažu u JKP “Medijana”.
U junu mesecu putem aplikscije prijavljeno je 102 problema a rešeno je 86.
“Ono što nije rešeno su neke velike divlje deponije gde je potreban mašinski utovar. Takođe nisu rešeni problemi koji nisu u našoj nadležnosti, ali su prosleđeni institucijama koje su nadležne za to”, kaže Saša Matić, rukovodilac kontakt centra JKP Medijana.
Od kada je počela sa radom aplikacija prijavljeno je 365 problema.
“Kao dokaz da smo sa građanima ostvarili odličnu saradnju govori i to što je kontakt centar primio u junu 395 poziva, ali se većina, tačnije 293 poziva odnosi na informacije koje su građani tražili”, dodaje Matić.
JKP “Medijana osim što sa građanima kontaktira preko aplikacije “EkoLovac” otvoren je za saradnju i preko društvenih mreža.
“Ostvarili smo interakciju sa preko 600 građana u junu mesecu što direktnim pozivom na naš broj, preko facebook –a , instagram-a, twitter-a i naravno aplikacije EkoLovac”.
Da jun mesec nije izuzetak govore i podaci iz uporednog, meseca maja ove godine.
Tako je u petom mesecu putem prijava preko “EkoLovac” aplikacije, rešeno 105 problema.
ono što nije rešeno su neke velike divlje deponije gde je potreban mašinski utovar, a koje će biti rešene u okviru potpisanog ugovora sa
Inače, za saniranje divljih deponija, kojih je bilo u maju blizu 60 potpisan je ugovor sa Gradom te će se i problem divljih deponija rešavati.
Tokom maja kontakt centar JKP “Medijana” primio je 458 poziva, i kako kažu u ovom preduzeću ostvarena je interakciju sa preko 700 građana.
Da podsetimo, “Eko lovac” je aplikacije koju može svaki građanin koji koristi “pametne telefone” ili kompjutere , da skine sa gugla.
“U pretraživaču treba da se ukuca ili “eko lovac” ili JKP “ Mediana”. Ova aplikacija je mala 2,3 MB , ne zauzima mnogo prostora. Kad građani primete neko problem vezan za ćistoću grada i životnr sredine i žele da se problem je reši, potrebno je da ga uslikaju. Kada izađe opcija podešavanja lokacije odredi se lokacija, potom se opiše problem. Označi se divlja deponija, ako je to u pitanju. Ali građani na ovaj način mogu da prijave lošu uslugu, otpad van mesta predviđenog za skupljanje smeća i slično. Građanin koji prijavljuje problem navodi i svoju adresu. Sve ostalo završavaju radnici “Mediane”, objašnjava Saša Matić, rukovodilac kontakt centra JKP Medijana.