Za održavanje javne higijene Grad Niš godišnje izdvaja oko trista dvadeset miliona dinara. Međutim, taj novac nije dovoljan da ispravi loše navike Nišlija.Pomoć je danas stigla od Kompanije „Unilever“, koja je od grafita, nalepnica i drugih nečistoća očistila čitav podzemni prolaz, u okviru kampanje ,,Cif čisti Srbiju“.
Gradski većnik Miloš Banđur kaže da je to odličan način da se utiče i na svest građana o komunalnoj kulturi, navodeći pritom da inspekcije i komunalna policija moraju da menjaju ponašanje.
Grad Niš se širi, a time raste i broj loših komunalnih slika gotovo u svim delovima grada, napomenuo je član Veća Miloš Bandjur pred završnu akciju čišćenja Podzemnog prolaza, koju je organizovala Kompanija Unilever. Većnik pritom ističe da sami gradjani ali i nadležne službe u Nišu, moraju da menjaju ponašanje.
Za održavanje javne higijene u gradu nadležna je JKP „Mediana“. Na godišnjem nivou za te namene se izdvaja se 320 miliona dinara, dodaje većnik.
Niš je, inače, četvrti grad u kome se čistilo u okviru akcije „Cif čisti Srbiju“. Iz ove kompanije kažu da žele lepšu sliku gradova u Srbiji.
Pored Niša, javne površine biće očišćeme od grafita, žvaka i drugih nečistoća u još devet gradova Srbije, a iz Gradske kuće upućen je još jedan apel – da se poštuje komunalni red, jer su zakonom predviđene i kazne.