Gradski Portal 018 – 30.03.2017
U okviru Kampanje za mlade, EU info kutak i organizacija ENECA organizuju radionicu ’’Stara zanimanja za moderno doba’’ na kojoj će preduzetnici predstaviti svoje proizvode i način poslovanja mladima na interaktivan način.
Gosti-domaćini radionice biće:
– Nikola Milošević, osnivač firme „Aronija Nero“ koja se bavi uzgojem aronije i proizvodnjom hladno ceđenog soka od aronije. U svom asortimanu ima i čaj, aroniju u prahu, med od aronije
– Radoš Krstić, vlasnik firme „Tašne Mistral“ koja se bavi izradom tašni i novčanika od eko kože, laka, velura, brušene eko kože. Pored domaćeg tržišta prodaje i u inostranstvu, a u Banja Luci ima i svoju prodavnicu.
Nikola i Radoš će govoriti o svojim preduzetničkim putevima, izazovima, uspesima i odgovarati na pitanja mladih sa kojima će podeliti svoja iskustva i dati korisne savete za uspešno poslovanje. Prisutnima će biti prikazan i kratak film o preduzetnicima i njihovoj proizvodnji.
Iz organizacionih razloga, pozivamo zainteresovane da svoje prisustvo radionici najave na e-mail: officenis@euinfo.rs ili telefonom na broj: 018/254 461 do 30. marta u 19 sati.
Kampanja za mlade obuhvata niz aktivnosti kojima će Delegacije Evropske unije u Srbiji u saradnji sa EU info centrom i EU info kutkom predstaviti mladima nove mogućnosti i podršku EU u oblasti obrazovanja, poslovanja, inovacija i kulture.
Glavna tema kampanje je #EUbuducnost u oblasti zaposlenosti mladih, globalizacije, slobodnog tržišta, uticaja novih tehnologija sa idejom da se motivišu mladi da izraze svoje mišljenje i ideje #EUzaTebe