Niški kulturni centar organizuje promociju dve knjige autorke dr Tamare Vučenović i koautora dr Miloša Stojanovića u ponedeljak, 29. septembra, sa početkom u 18 sati u Maloj sali NKC-a. Pred publikom će biti predstavljene publikacije „Digitalne ikone 20+” i „Digitalne komunikacije: Upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri”.
Na promociji učestvuju dr Tamara Vučenović, autorka, dr Miloš Stojanović, autor, dr Ivana Božić Miljković, profesor, kao i Nevena Ružić, ekspert za zaštitu podataka o ličnosti.
Knjiga „Digitalne ikone 20+”, autorke Tamare Vučenović, nastala je na osnovu istoimene emisije Radio Beograda 2 i donosi razgovore sa domaćim i stranim sagovornicima o najvažnijim temama digitalnog društva – od sajber bezbednosti i onlajn identiteta, do digitalne pismenosti i virtuelne umetnosti. Publikacija povezuje novinarstvo, nauku i savremenu tehnologiju, nudeći čitaocima jedinstven dokument vremena u kojem živimo.
Publikacija „Digitalne komunikacije: Upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri” predstavlja vodič za snalaženje u savremenom digitalnom okruženju. Autori Vučenović i Stojanović kroz studije slučaja obrađuju oblasti digitalnog marketinga, menadžmenta i komunikacija, ističući značaj strateškog planiranja, storytellinga, emocionalnog marketinga i rada sa influenserima. Knjiga je namenjena studentima, menadžerima, nastavnicima i svima koji žele da unaprede svoje veštine komunikacije u dinamičnom digitalnom prostoru.
Promocija obe knjige u NKC-u biće prilika da se zainteresovani bliže upoznaju sa ključnim fenomenima digitalnog doba i izazovima savremene komunikacije.