Park u produžetku ulice Sedmog jula, kao i ulice Milojka Lešanina i Dušanova, postali su danas bogatiji za stabla lišćara koja su zaposleni u kompaniji Mondelēz International, u okviru akcije pošumljavanja gradova u Srbiji, posadili u partnerstvu sa JKP Medijana. Povodom Svetskog dana šuma, kompanija je pokrenula akciju sadnje drveća u nekoliko gradova u Srbiji, u nameri da doprinese čistijem vazduhu i očuvanju lokalne životne sredine.
“U okviru održivog poslovanja u našoj industriji želimo da doprinesemo tome da ljudi i planeta mogu da napreduju zajedno. Sa jedne strane, prioritet je da budemo lider u oblastima koje su nama kao kompaniji najznačajnije, sa druge, da pokrećemo pozitivne promene u oblastima koje su svetu generalno najpotrebnije. Zaštita životne sredine je jedna od njih i zato nam je posebno drago da smo današnjom akcijom ozeleneli površinu u Nišu i doprineli čistijem vazduhu u ovom gradu”, izjavio je Stevan Vujošević, Country Manager za Srbiju i BiH u kompaniji Mondelēz International.
„Svaka promena započinje iznutra i zato sam veoma ponosan na kolege koje su danas u Nišu učestvovale u ovoj akciji sadnje drveća. To je potvrda da svako od nas ima važnu ulogu u očuvanju životne sredine i može doprineti lokalnoj zajednici”, naglasio je Vujošević.
Akcijom u Nišu kompanija, uz svoje dobro poznate brendove Milka i OREO, nastavilja talas pošumljavanja širom Srbije, koji je započet juče u Novom Sadu. Do kraja nedelje sadnja drveća će biti organizovana u Kragujevcu, a na jesen će sve biti zaokruženo velikom akcijom ozelenjavanja u Beogradu.
U okviru konkretnih akcija usmerenih na oblast klimatskih promena, kompanija Mondelēz International postavila je ambiciozan cilj – pre dve godine obavezala se da do 2050. godine ostvari cilj nulte neto emisije gasova sa efektom staklene bašte u celokupnom lancu vrednosti. Da bi ostvarila ovaj dugoročan cilj, postavljeni su jasni principi među kojima su i transformisanje sopstvenog načina poslovanja, jačanje saradnje u okviru industrije i sektora, investiranje u inovacije kako bi se pokrenula tehnološka evolucija, kao i postavljanje kratkoročnih ciljeva i transparentnost napretka u njihovom ostvarivanju.
Napredak u ostvarivanju ciljeva u oblasti zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja, kompanija objavljuje u svom “Snacking Made Right” izveštaju. Poslednji izveštaj za 2021, kada su u pitanju oblasti klimatskih promena i životne sredine, pokazuje da je emisija CO2 smanjena za 21% u odnosu na referentnu 2018. godinu, dok 32% električne energije koja se koristi u operacijama dolazi iz obnovljivih izvora energije, što je povećanje od 9% u poređenju sa 2020. godinom.
O kompaniji Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) ohrabruje potrošače da pravilno konzumiraju užinu u preko 150 zemalja širom sveta. Sa neto prihodom od oko 29 milijardi dolara u 2021. godini, kompanija predvodi budućnost snacking-a uz čuvene globalne i lokalne brendove kao što su Oreo, belVita i LU keks; čokolade Cadburi Dairi Milk, Milka i Toblerone; Sour Patch Kids bombone i Clif Bar. Mondelēz International je ponosan član Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones indeksa održivosti. Za više informacija posetite www.mondelezinternational.com ili pratite kompaniju na Tviteru na adresi www.twitter.com/MDLZ.