Javno komunalno preduzeće „Parking servis“- Niš, kao i sva ostala gradska javna komunalna preduzeća, tokom vanrednog stanja obavlja poslove iz svoje nadležnosti.
Garaže i parkirališta rade po uobičajenom režimu, a obavlja se i kontrola i naplata parkiranja u zoniranom području.
Poslovnica Korisničkog servisa ovog preduzeća je zatvorena za rad sa strankama. Komunikacija sa korisnicima obavlja se putem mejla info@nisparking.rs i preko broja telefona 018/517-778, radnim danima od 7 do 17 sati, subotom od 7-14 sati.
Korisnici kojima je istekla ili uskoro ističe povlašćena karta za parkiranje mogu automatski da je produže, tako što će se registrovati na portalu Parking servisa www.nisparking.rs i kupiti elektronsku parking kartu.
Apelujemo na korisnike da sva dugovanja koja imaju prema Parking servisu izmiruju elektronskim putem. Podsećamo da se dugovanje po osnovu izdate dnevne karte može izmiriti i slanjem SMS-a na broj 9189, kao i na jednom od dva parkomata (Nikole Pašića br. 24 i Cara Dušana br. 2), uplatom u gotovini ili platnim karticama.
Služba za prenos nepropisno parkiranih vozila radi, i po nalogu nadležnih organa sva uklonjena vozila prenosi na plac sa adresom Bulevar Svetog cara Konstantina bb.
Ekipe preduzeća koje su zadužene za održavanje saobraćajne signalizacije i javnog osvetljenja rade svakodnevno. U kontinuitetu se radi obeležavanje oznaka na kolovozu, otklanjaju kvarovi na svetlećoj saobraćajnoj signalizaciji, postavlja vertikalna saobraćajna signalizacija, menjaju dotrajale sijalice i rešavaju kvarovi na javnom osvetljenju.
Građani neće biti u mraku i mogu, kao i do sada, da prijavljuju probleme i kvarove na javnom osvetljenju preko brojeva telefona
018/415-0970, 018/415-0971 ili slanjem mejla na osvetljenje@nisparking.rs.
Koronavirus sve vas pecnuo i ne dao da preživite.