Direkcija za izgradnju grada menja svoj delokrug rada i sada će u potpunosti preuzeti sve obaveze oko puteva, odnosno kompletno investiranje, projektovanje, izvođenje radova i održavanje saobraćajnica. Zbog novih nadležnosti Direkcija će dobiti 20 novih službenika, a direktor Direkcije za izgradnju grada Nebojša Lović je na konferenciji za novinare najavio još jednu novinu, uvođenje kol centra.
“Radi se o izmeni poslovanja kojim se predviđa da Direkcija bude upravljač puta, da se predvide svi programi i sva sredstva koja su potrebna kako bi smo mogli da raspišemo javne nabavke i sve ono što prelazi u Direkciju za izgradnju grada. Upravljač puta po zakonu podrazumeva sve stavke gde javno preduzeće radi kompletnu priču o putevima i zaduženo je za saobraćajnice u opštini. Upravljač puta I investitor i projektant i izvođač radova koji istovremeno i održava saobraćajnice, naplaćuje naknade. Kompletno je ovo preduzeće zaduženo i odgovorno za saobraćajnice u Nišu”, kaže Lović.
Do sada su ovi poslovi bili u nadležnosti pojedinih upravama a Direkcija je vršila nadzor. Jedan deo poslova je pripadao Sekretarijatu za investicije, jedan Sekretarijatu za komunalne delatnosti, a jedan kod Direkcije.
“Ovakav način rada podrazumeva i proširenje Direkcije u kadrovskom smislu i dobićemo 20 novih radnika, ali moram da napomenem da to neće biti nova zapošljavanja već će samo ljudi koji već rade u gradskoj upravi biti premešteni kod nas”, kaže Lović. “Budžet grada Niša u tom slučaju neće ništa osetiti jer će plate, umesto u gradskoj upravi primate kod Direkcije za izgradnju grada”.
Direktor Direkcije za izgradnju grada kaže da će se truditi i da “osveži” kadar.
“Trudiću se da zaposlim nekoliko mladih inženjera i da u tom smislu podmladim kadar jer, jednostavno, se dosta toga promenilo i moramo da osavremenimo rad Direkcije kako bi smo pratili nove informacione tehnologije koje se primenjuju u radu”, dodaje Lović.
Uvođenje kol centra za građane je još jedna novena koju je najavio direktor Lović.
“Kol centar je osmišljen tako da građani svakog trenutka mogu da nas pozovu i da nam kažu sa kojim problemom se sreću, da li je to udarna rupa ili bilo šta drugo, šta god da se desi na saobraćajnici. Mi ćemo prikupiti sve te prijave I reagovati u najkraćem mogućem periodu. Dobijaćemo informacije i rešavati problem”, kaže Lović.
On je dodao da je iluzorno da zaposleni u Direkciji svakodnevno obilaze saobraćajnice o kojima brinu kako bi videli u kakvom su one stanju i da li imaju udarnih rupa ili ne jer one mogu da se naprave I preko noći. U tom smislu pomoć građana bi im dobro došla.
“Kada nam građani prijave problem reagovaćemo u najkraćem mogućem roku, ali moram da kažem da na rešavanje nekih problema mora da se sačeka i koji dan. Građani koriste saobraćajnice i želimo da znamo šta je problem kako bi smog a mi rešili. Ovih dana smo saznali za nekoliko udarnih rupa koje ćemo sanirati već danas. Voleli bi smo da tako bude i nadalje, a građani mogu da nam pomognu ali ih molim i za razumevanje ako je potrebno da sačekaju neki dan. Svaki problem koji možemo da rešimo, rešićemo, ali primaćemo i informacije koje nisu iz našeg delokruga rada i prosledićemo ga onom komunalnom preduzeću čiji je to problem”, istako je Lović.
Građani probleme mogu da prijave na e-mail: direkcijainfo@dign.rs i na telefon: 018/520798.