Miloš Dojčinović je mlad čovek. Ima 23 godine, vredan je inovativan, radoznao. Završio je srednju građevinsku školu, niskogradnja, ali se tim poslovima nikada nije bavio. On je u biti istraživač. Oko sebe, u svakodnevnim stvarima i dešavanjima vidi ideje za svoje inovacije. Tako je jednog košnog dana, putujući autobusom, posmatrao kako se kiša sliva niz stakla i rodila mu se ideja.
Sa iskustvom koje je stekao u štampariji u kojoj je naučio da pravi svetleće reklame, ali i osobe koja se bavi marketingom, prešao je put od ideje do proizvoda. Rezultat toga je proizvod koga je nazvao „AquaFrame“. Trebalo mu je godinu i po dana da svoju zamisao pretvori i proizvod.
„To je proizvod od stakla napunjen destilovanom vodom koji u sebi ima led rasvetu i gravuru po želji koja može biti logo, slika, ime… nešto lično, namenjenoj nekoj osobi, ali i univerzalno, nemanjeno fizičkim i pravnim licima.“, objašnjava Miloš.
Pogled na ovaj proizvod donosi smirenje, relaksaciju, ima terapeutsko dejstvo, poput gledanja u akvarijum, stim što mnogo manje košta nego održavanje akvarijuma.
Za njegov proizvod odmah su se zainteresovali kafići i ugostiteljski objekti. Počeo je da radi po narudžbini.
„Starus frigo“, firma koja se bavi rashladnim uređajima i hladnjačama naručila je i dobila „svoj akva freim“ koji je izazvao pažnju onih koji su ga videli. Potom je sledila narudžbina od strane jedne štamparije. Kontaktirali su nas iz Beograda neke firme sa kojima ćemo uspostaviti saradnju.“
Za izradu konkretnog proizvoda potrebno je nekad više ili manje vremena , zavisno od zahteva poručioca.
„Koliko god mi vremena trebalo uživam u svakom trenutku izrade tog profila jer znam da će da zauzima mesto u dnevnom boravku, ukoliko je naručilac pojedinac, ili u kancelariji, na šanku i da će uživati gledajući kako mehurovi prolaze kroz vodu „zarobljenu u staklu“.
Da su njegovi proizvodi izazvali pažnju govori i podatak da je na takmičenju koji je organizovao Neskafe adiatici dobio preko 1400 glasova publike , i tako ušao u „top 31“. Komentari su išli u pravcu da je ovo idealan proizvod za kafiće, restorane . Odluka žirija nije bila da moj proizvod bude u „top 10“ , tako da nisam dobio novčanu nagradu, ali me to nije omelo da nastavim da radim na svom proizvodu.
Ono što mu sledi je da zaštiti naziv svog proizvoda i da krene u masovniju izradu i da bude prepoznatljiv na tržištu .
„Želja mi je da razvijem ovaj posao do nekog stadijuma da bude prepoznatljiv, ne samo u Srbiji nego i šire. Volim da radim sa mladin ljudima i cilj mi je da ovaj hobi pretvorim u posao i da privučem svoje istomišljenike da radimo zajedno. Želim da moje unikatne proizvode pretvorim u proizvode koji će se masovnije proizvoditi“, dodaje Miloš.
Kako kaže namera mu je da napravi veliki Aqva frame koji će biti dimenzija 1,200 x 2,00 metra koji bi bio veoma upečatljiv ali budžet kojim raspolaže trenutno to ne dozvoljava. Nada se da će za koji mesec uspeti i to da ostvari.
Za dva dana, 16. i 17. avgusta promocija njegovog proizvoda biće ispred Tržnog centra „Forum“.
„Cilj ove kampanje je da se javnost više informiše o proizvodu i upozna sa istim. Deliće se mali pokloni i sokovi Viva kompanije koja je podržala ovu kampanju. Uz malo popularne muzike koja će se slušati i pozitivne atmosvere za koju ćemo se potruditi da bude tokom promocije, verujemo da ćemo ovaj događaj učiniti nesvakidašnjim i unikatnim u svakom pogledu.” kaže Miloš i poziva Nišlije da budu ispret Tržnog centra “Forum” kako bi se upoznali sa njegovim proizvodom.