Na Trgu kralja Milana otvorena je Kancelarija za brze odgovore, gde će građani Niša moći da na jednom mestu prijave probleme svih tipova, ali i da dobiju odgovore na pitanja, od pravno-imovinskih, preko komunalnih, pa do socijalno-ličnih, nezavisno od toga kojoj javnoj službi je pitanje namenjeno.
Građani mogu da se jave telefonom, mejlom ili da lično dođu u Kancelariju. Mejl-adresa za prijavu problema ili traženje odgovora je brzi.odgovori@gu.ni.rs, a brojevi telefona su 018/4555-000, 018/4555-001 i 018/4555-002.
„Građani će dobiti identične odgovore bilo kojim kanalom komunikacije da se prijave. Postoje rokovi koji se svim preduzećima pošalju odgovor, samim tim građani budu obavešteni zavisno od problema koji imaju. Ako je komunalni otpad, koliko je to kompleksan problem, tako će da teku rokovi, da li će možda biti tri dana ili 24 časa“, rekla je Milena Gocić iz Kancelarije za brze odgovore.
Direktor JKP „Parking servis“ Dejan Dimitrijević kaže da će ovim putem biti izbegnute nedoumice građana oko toga koja služba je nadležna za koji problem, što će uštedeti vreme i komunalnih preduzeća i građana.
„Ova Kancelarija je kompetentna i dužna da zna koja komunalna preduzeća obavljaju koje delatnosti. Dešava se da se neke delatnosti premeštaju iz jednog u drugo preduzeće. Davaćemo odgovore u najkraćem mogućem roku, kao što smo i do sada činili, ali neretko se dešava da građani pozovu nas za nešto što nije iz okvira naših delatnosti ili da prijavljuju neki problem kod nekih drugih institucija za delatnosti koju mi obavljamo“, izjavio je Dimitrijević.
Iz JKP „Mediana“ navode da će Kancelarija za brze odgovore olakšati komunikaciju sa građanima. Direktor ovog preduzeća navodi da njihovo preduzeće već ima aplikaciju za prijavu problema, ali nada se da će ovim putem stići više prijava problema koje se tiču nelegalnog odlaganja otpada, divljih deponija i pasa lutalica.
Pre deset godina otvorena je Kancelarija za brze odgovore u opštini Palilula. Predsednik te Opštine Bratislav Vučković navodi da je ovo podignuto na viši, što će pomoći i opštinskim vlastima da uspostave bolju vezu sa komunalnim preduzećima.
Direktorka JKP „Gorica“ Ivana Stanić smatra da će ovom Kancelarijom njihovo preduzeće poboljšati kvalitet pružanja usluga, pre svega u domenu higijene na grobljima, na šta se i najveći broj građana žali.