Novi sajt Grada Niša, kojim se omogućava lakši pristup informacijama i efikasnija komunikacija sa građanima, dostupan je javnosti.
„Novi sajt osmislili su i realizovali zaposleni u Upravi za organe grada i građanska stanja – Odseka IKT. Sve opcije na sajtu mogu se koristiti na desktop računarima, tabletima i ostalim mobilnim uređajima. Sadržaj na sajtu moguće je pratiti na 10 stranih jezika. Grad Niš će nastaviti da radi na razvijanju i unapređenju usluga podrške i komunikacije sa građanima i pratiti strategiju Vlade Republike Srbije i koncept javne eUprave i eUsluga“, rekla je gradonačelnica Niša Dragana Sotirovski.
Na sajtu se i dalje mogu pročitati aktuelne vesti koje se odnose na aktivnosti rukovodstva Grada. Zainteresovani građani na sajtu mogu da se invormišu i o svim aktivnostima gradskih preduzeća, a tu je i mogućnost upoznavanja sa međunarodnom saradnjom Grada. Građanima je omogućeno da se upoznaju sa svim gradskim aktima, saopštenjima, javnim obaveštenjima, konkursima.
Od posebnog značaja je to što je sajt interaktivan pa građani mogu preko banera da prijave komunalne i druge probleme, ali i da aktivno učestvuju u rešavanju problema sa kojima se sreću i što je, takođe, važno da predlažu kreiranje budžeta Grada Niša.
Preko posebnog banera građani su povezani i sa eUpravom.
Sajt pruža mogućnost građanima da se upoznaju i sa informacijama koje su za njih od svakodnevnog značaja a odnose se na kvarove na vodovodnoj mreži ili planiranim isključenjima elektrečne enregije zbog planiranih radova, te koliko će ta iskuljučenja trajati. Tu su i servisne informacije iz Parking servisa, Naisusa, Direkcije za javni prevoz, Elektrprivrede Srbije…
Građani na sajtu Grada Niša mogu da postave i pitanja gradskim upravama i tako dobiju upustva kako da reše probleme sa kojima se sreću.