Od formiranja Kontakt centra „Mara“, telefonskog servisa Centra za za dnevni boravak dece, omladine i odraslih lica mentalno ometenih u razvoju „Mara“ zabeleženo je preko stotinu poziva roditelja/staratelja i korisnika ove ustanove.
Kako ističu iz Centar nekima je bila potrebna pomoć oko kupovine najpotrebnijih namirnica, nekima pomoć lekara, dok su pojedini izrazili želju za razgovorom sa nekim od naših stručnih radnika i zatražili savet.
Iz Kontakt centra „Mara“ odlučili su da je potrebno uvesti nove usluge, a to su:
-Psihosocijalna podrška za korisnike i njihove porodice, koja ima za cilj da ublaži uticaj novonstale izolacije, kao i sprečavanje ili smanjenje mogućih posledica na psihičkom planu.
-Radna terapija elektronskim putem (crtanje i pisanje) ,za one korisnisnike koji su u mogućnosti da je koriste.
-Radna okupacija telefonskim putem ,svakodnevno kontaktiranje korisnike i njihove porodica, radi preporuka da što kavolitetnije i bolje provode vreme izolacije, uz podsećanje na održavanje lične higijene.
Sa korisnicima i njihovim porodicama rade stručni radnici i stručni saradnici Centra za dnevni boravak „Mara“.
Radno vreme Kontakt centra „Mara“ je radnim danima od 08-14 časova. Kordinator Kontakt centra „Mara“ je pomoćnik direktora Nikola Ilić, a sve informacije se mogu dobiti od socijalnog radnika Milice Cvetković- Radenković.