Svi građani koji žele da se obrate predlogom, sugestijom, reklamacijom ili svakim problemom povezanim sa JP „Nišstan“ mogu svakog petka od 8 do 15 časova da se obrate direktoru Nišstana Miroljubu Čupiću u prostorijama ovog javnog preduzeća.
„U cilju unapređenja komunikacije sa korisnicima usluga, povećanja efikasnosti i kvaliteta usluga u gradu Nišu i što većeg zadovoljstva našim uslugama, direktor JP „Nišstan“ Miroljub Ćupić vrši prijem građana svakog petka od 08 do 15h,“ navode iz Nišstana.
U toku dana, 02.12.2019, ekipe JP ,,NIŠSTAN”-a imale su 74 intervencije:
– na vodovodu i kanalizaciji – 40 intervencija,
– na elektrici – 11 intervencija,
– na liftovima – 10 intervencija,
– građevina – 7 intervencija,
– cisterna – 6 intervencija.
Investicije:
– vodovod – 2 intervencije,
– lift – 1 intervencija.
Srdačan pozdrav,