Imate projekat u kulturi, a niste sigurni kako da osmislite marketinške aktivnosti? Pozivamo vas da se prijavite za letnju školu “Marketing u kulturi”, koja će se održati 8. i 9. avgusta u Oficirskom domu u Nišu.
Edukacija je namenjena onima koji rade ili nameravaju da se bave kulturom, kao i mladima koji planiraju da pokrenu sopstvene inicijative, a žele da unaprede poznavanje marketinga i steknu uvid u odgovarajuće marketinške strategije za konkretne projekte. Školu vodi dr Maja Vukadinović, profesor Fakulteta savremenih umetnosti, koja će na predavanjima i radionicama, polaznicima dati smernice kako da unaprede marketing institucija, kulturnih događaja, projekata…
Letnja škola ima za cilj da objasni osnovne principe marketinga i njihove specifičnosti u kulturi, kao i da uz studije slučaja i radionice omogući polaznicima da na najbolji i najefikasniji način primene marketing u radu institucija, organizacija i projekata iz različitih oblasti kulture.
U marketingu važi pravilo da uspešan proizvod mora da zadovolji neku potrebu ili želju tržišta. “Kupac je kralj” predstavlja način mišljenja u marketingu, ali kako taj princip funkcioniše u kulturi? Kako usaglasiti kvalitet i zahteve tržišta u kulturi i zašto je važno marketing posmatrati kao proces u kome se traga za publikom zainteresovanom za predstave, knjige, umetnička dela?
Pored toga, stvaranje brenda u kulturi zavisi od brojnih faktora koje tradicionalni marketing ne prepoznaje. Šta čini festival Nishville brendom, a zašto ovaj epitet imaju 2Cellos, Nemanja Radulović ili Banksy? Ovo su samo neka od pitanja na kojima će biti reči tokom predavanja i radionica.
Letnja škola “Marketing u kulturi” biće zasnovana na interakciji, razmeni iskustava i pronalaženju odgovarajućih marketinških rešenja za inicijative u kojima polaznici učestvuju ili nameravaju da ih pokrenu.
O predavaču: doc. dr Maja Vukadinović predaje Marketing u kulturi i Odnose s javnošću na Fakultetu savremenih umetnosti, kao i Marketing na master studijama Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu. Autor je kulturološke studije „Zvezde supermarket kulture“. Održala je mnogobrojne medijske i komunikacijske treninge, edukacije i seminare. Profesionalno se dugo bavila novinarstvom u kulturi, a realizovala je i brojne PR kampanje za institucije, događaje i pojedince iz oblasti kulture.