Gradski portal 018 – 23.11.2016
Veliki broj Nišlija još uvek nije dobio oktobarske račune za struju. Troškove za nove skuplje kilovate, nakon poskupljenja od 3,8 odsto, još čekaju kupci u Duvaništu, na Ledenoj steni, u Donjoj Vrežini, Mokranjčevoj… a ima ih sigurno još. Ovo je samo deo onih koji se javio redakciji Gradskog portala 018.
Kako su rekli u EPS-u, problem oko kašnjenja računa nastao je zbog “tehničkih problema”, odnosno zastoja u izradi, štampanju i kovertiranju računa.
EPS NIJE NA VREME ISPORUČIO RAČUNE „POŠTAMA SRBIJE“ ?!
„Novosti“ pišu da je problem kašnjenja računa prozrokovan nesuglasicama između EPS-a i „Pošta Srbije“, koji međusobno prebacuju odgovornost, jer navodno nisu računi na vreme poslati „Poštama Srbije““ pa one nisu ni mogle da u predviđenom roku dostave račune korisnicima na sve adrese.
POMERA SE ROK ZA POPUST ?!
Za plaćanje struje do 25.u mesecu građani ostvaraju popust od 5%, međutim još uvek nema preciznih informacija da li će biti pomeren i rok za redovno plaćanje i reklamacije. Prema pisanju pojedinih medija, „Pošte Srbije“ imaju saznanja da će zbog organizacionog propusta sa slanjem računa rok biti pomeren, dok iz Niške Elektrodistribucije još uvek nema konkretnog odgovora. Kažu da će nakon analize situacije blagovremeno obavestiti građane.