Naslovna Društvo Pigmalion Tamnjanica mesto koje je spojilo umetnost, srpske proizvode i čuvenu šljivovicu

Pigmalion Tamnjanica mesto koje je spojilo umetnost, srpske proizvode i čuvenu šljivovicu

0
Pigmalion Tamnjanica ponovo je bila mesto ukupljanja neobično – običnog spoja. Priroda i sunčan dan bila su prilika da umetnička dela ponovo zablistaju pred prirodnim prostranstvom. Sunce i polja lavande iako nisu ljubičasta i dalje u inspiracija. Ovog puta degustirali su se i domaći proizvodi kakve samo Srbija ima. Džem od šljiva sa šljivovicom ili džem od kajsija sa kajsovačom, moguće je, a i veoma ukusno.
Osim što su se promovisali proizvodi „Bakine tajne“ i „Pigmalion“ rakija za šest godina kroz Eko plantažu prošlo je 115 umetnika. Oni su ovde radili, a rezultat tog rada prikazan je na jedinstvenoj izložbi na otvorenom. Postavku čine dela Marka Kusme, Željka Đurovića i Slavka Krunuća. U polju se nalaze i skulpture Nikole Smiljkova iz Makedonije, Jure Markota iz Slovenije, Sare Nikolić iz Beograda i već tradicionalno ova polja krase i skulpture Petra Hranueli, umetnika iz Hrvatske.

Pezar Hranueli, foto:GP018

Jako je lepo to druženje, mi ćemo nastaviti sa tom pričom širenja balkanske umetnosti, ali i druženja na jedan pozitivan i lep način. Kada dođete u prirodu vi zaista dobijete inspiraciju, jer priroda je moć, priroda je jedna lepota, nešto što nas obogaćuje, ne samo umetnika, već i običnog života. Kada vi pogledate ove planine i ovu lepotu, ja kao umetnik se zasramim što radim u kamenu kada je priroda bolji umetnik od
mene„, istakao je Petar Hranueli.

On je već šest godina u Srbiji, stvara u ovom mestu u Beloj Palanci.

Foto:GP018

„Što je napravljeno sve ostaje tu večno, jer to je par tona, neka se neko usudi to pomeriti odavde“, kazao je Hranueli uz smeh. Obećava da će i nadalje u ovom mestu biti umetnika i to vrhunskih, jer im se pruža
nešto što nemaju nigde, a to je prirodna lepota. Na ovom mestu se spaja bivša Jugoslavija.

Brojni degustatori, novinari i ifulenseri proveli su dan u Tamnjanici. Degustirali su po mnogima nespojivo – džem od šljive ili kajsije sa rakijom od šljive ili kajsije.

“Neko je to prepoznao kao proizvod koji će se koristiti uveče zajedno sa slanim proizvodima kao zanimljiva kombinacija a neko za jutro kao dobar antristres za početak dana.  Izabrali smo ovaj period godine za početak plasmana na tržištu zato što je to doba godine kada inače malo više razmišljamo o tom nekom zajedništvu, o emocijama, o praznicima i želimo
da opet podsetimo šta je naš brend “Bakina tajna”.

Drago nam je što smo se udružili sa rakijom “Pigmalion” jer verujem da delimo iste vrednosti, navela je Maja Knežević, marketing menadžer Atlantic grupe. Ona je
podsetila da bredn “Bakina tajna” ove godine obeležava 20 godina postojanja ali da ove dve decenije treba uzeti uslovno kao jubilej jer su ipak u pitanju vekovi tradicije pripreme hrane na ovim prostorima.

Zajedništvo su najbolje pokazali na delu udruživanjem sa Eko plantažom Tamnjanica koja pored gajenja lekovitih i eteričnih biljaka uzgaja i voće od kojih pravi najkvalitetnije rakije koje na međunarodnim sajmovima osvajaju prestižne nagrade. Gorazd Čuk, vlasnik plantaže i Kuće umetnika “Pigmalion” kaže da će sa novim proizvodom nastaviti da se probijaju na tržištu pod sloganom “Mi stvaramo umetnost”. Novi brend ima
etikete koje su ručno oslikane akvarelom i tako su se približili umetnosti  i kako navode njegovi tvorci “još jedan detalj da nije u pitanju puka serijska proizvodnja”.

Tamnjanica, foto:GP018

“U Tamnjanici smo od 2017.godine i za sve ove godine ugostili smo 115 umetnika iz celog sveta. Oni su nas naučili da svoja dela, sliku, kip ili fotografiju stvaraju tako da se njima sviđa a ne masi. Zato i mi pravimo proizvode koji se prvo nama sviđaju a onda tražimo kupce kojima će se dopasti to što radimo. Svesni smo da smo na ovom neugodnom terenu gde se ne može praviti ozbiljna industrija pa se zato moramo malo više
truditi, kaže Čuk i dodaje da neće odustati od svoje misije da proizvodi samo vrhunske rakije jer su njegova ciljan grupa zahtevni kupci koji umeju da prepoznaju kvalitet.

Inače, “Bakina tajna” se prodaje na 14 tržišra širom sveta koje imaju stroge standarde kada je u pitanju kvalitet, od Evropske Unije do Japana.

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas unesite vaš komentar
Molimo vas unesite vaše ime ovde