Među 50 lokaliteta u Srbiji koje turisti najviše vole da fotografišu i objavljuju na Instagramu našla se i Niška tvrđava, kao jedan od značajnih kulturno-istorijskih spomenika, ali i idealno mesto za objavu na društvenim mrežama, naveli su iz Turističke organizacije Grada Niša.
Kreatori bloga na sajtu GetByBus kažu da su ovog puta umesto gradova u pretragu ubacili atraktivne turističke lokacije:
„Kao rezultat, na listi ćete pronaći Nišku tvrđavu umesto grada Niša. Pronalazak znamenitosti obavljen je uz pomoć usluge Google Travel. Kako bismo suzili izbor i definisali najpopularnije, poslužili smo se Google recenzijama. Međutim, razmatrali smo samo atrakcije koje imaju više od 100 recenzija. Sledeći korak bio je prikupljanje broja pominjanja i haštagova na Instagramu, kako na izvornom, tako i na engleskom jeziku.“, pojasnili su sa sajta GetByBus.
Ukupan broj pominjanja simbola Niša na Instagramu je 7.778, što smešta Tvrđavu na 40. mesto najviše fotografisanih objekata u Srbiji.
„Niška tvrđava je smeštena na visoravni iznad reke Nišave, tvrđava se smatra simbolom prošlosti grada. Snažni zidovi, kapije i kule tvrđave pričaju priču o njenom značaju kroz istoriju. Iako koreni Niške tvrđave datiraju iz doba Rimskog carstva, položila je testove vekova. Danas ponosno nudi zadivljujuće poglede na grad i njegovu okolinu. Osim pogleda i same tvrđave, posetioci vole doći u muzej, videti izložbe te uživati u putovanju kroz vreme“, rekli su o Tvrđavi sa ovog sajta.
Najčešće fotografisana lokacija u Srbiji je Nacionalni park Kopaonik sa 436.313 pominjanja na ovoj društvenoj mreži, dok je na drugom mestu Kalemegdan sa preko 300 hiljada pominjanja, a treća najomiljeija lokacija je Nacionalni park Fruška Gora.